Kategorier
Træningslog

5 uger med 5x træningspas

Kontinuitet. Vedholdenhed. Do the work.

Jeg bliver bare vanvittig stolt af mig selv, når jeg ser den her kalender, som viser de dage hvor jeg har haft et træningspas. Min struktur-hjerne er også pæn glad.

Klik på billedet og gør den større

5 træningspas i ugen, plus styrkeøvelser de 2 andre dage.

Ugentlig løbetræning: 67 km / 76 km / 73 km / 77 km / 70 km

Masser af intervaller og long runs hver søndag. Det er 312 km på en måned. Tak skal du ellers ha’.

Det kan mærkes på formen

Jeg er i en bedre form end jeg nogensinde har været. Jeg går ud og et træningspas på 33 km med intervaller undervejs – og kan bagefter bruge en time på at slå græs og ingen smerter i benene om mandagen. Det er jo helt vildt.

Det giver så meget motivation for at fortsætte de næste 3 uger, som byder på en lille nedtrapning frem mod mit Marathon d. 25. september i Odense.

Af Brian Brandt

Motionsløber med indstilling som eliteløber.
Elsker at nørde løb og få mine børn involveret i min træning.
Her deles mine erfaringer i hverdagen med løb og familieliv.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.